İkonik timsah logosu ile bilinen Lacoste, Dünyada logoları hayvan figürü olan markaların ve firmaların, kendi logolarında yer alan hayvanların yaşamasına ve neslinin devam etmesine katkıda bulunulması amacıyla başlatılan “Save Your Logo” kampanyasına katıldı.
“Save Your Logo” kampanyası GEF (The Global Environment Facility-Global Çevre Tesisi), Dünya bankası ve IUCN (International Union for Conservation of Nature-Uluslararası Çevre Birliği) in katkıları ve teşvikleri ile 2008 Ekim ayında başlayan bir kampanya olarak dikkatleri üzerine çekiyor.
75 yıldır Lacoste markasına logo olan efsanevi timsah, şimdi “Save Your Logo” kampanyası kapsamında GEF desteği ile Lacoste’ un koruması ve bakımı altına alınıyor.
Şu anda kişisel çabalar ile ayakta tutulmaya çalışılan, Çin de ve Amazonlarda ki Orinoco Nehrinde yaşayan timsahların bakımı bu anlamlı kampanya sayesinde Lacoste tarafından üstlenildi. Timsahların nesillerinin devam etmesine ve koruma altında olup biyolojik çeşitliliklerini korumalarına yardımcı olmak için Lacoste kolları sıvadı. Bir hayvanla ilgili en açık ve net logoya sahip olan Lacoste “Save Your Logo” kampanyası ile dünyadaki ve Türkiye’ deki timsahların korunmasında büyük bir çaba gösteriyor. Türkiye’de ise yine Lacoste tarafından Darıca Hayvanat Bahçesinde bulunan 7 adet timsahın yıllık bakımları üstlenilmiş durumda.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder